Przejdź do głównej zawartości

Kryjący, trwały podkład Total Cover od GOLDEN ROSE bez pozorów

Witajcie,

dziś przychodzę do Was z wyczekiwaną recenzją produktu, który niespodziewanie obiegł świat beauty. Kontynuując serie bez pozorów.


Golden Rose Total Cover 2 in 1 Foundation and Concealer kryjący podkład.



Mowa o produkcie marki Golden Rose, jakim jest podkład Total Cover 2 in 1 Foundation and Concealer kryjący podkład.
Zainteresował mnie ten produkt kiedy wspomniała o nim Maxineczka na swoim kanale. Nim pojawiły się o nim pierwsze opinie gościł już w mojej kosmetyczce.


Postanowiłam go dokładnie przetestować i podzielić się opinią o nim z Wami gdy emocje internetu już opadną.

Jak każdy podkład będę go recenzować pod kątem najważniejszych cech, dla tego rodzaju produktu.
Krycie, trwałość, wykończenie, kolor, jak wpływa na skórę i jak na niej wygląda oraz do jakiego rodzaju skóry będzie najlepszy.


Jak zapewnia producent podkład jest kryjący i może być stosowany jako korektor. Jak najbardziej zgodzę się z tą cechą. Jak widać na zdjęciu podkład ma duże krycie co widać po tatuażu. Oczywiście nie jest to krycie 100%,jednak na pewno mocniejsze niż posiada kultowy Estee Lauder Double Wear.


Golden Rose Total Cover 2 in 1 Foundation and Concealer kryjący podkład.



Właściwie nie ma przy nim potrzeby budowania krycia, jednak jeżeli tego potrzebujemy to jak najbardziej można je zbudować, gdyż nie zastyga nagle na twarzy i długo można nim pracować.

Ja podkład ten aplikuję gąbeczką, próbowałam pędzlem jednak przy tak mocnym kryciu może tworzyć smugi. Natomiast niektórzy wolą taki rodzaj aplikacji i może on się dla niektórych sprawdzić lepiej.

Na zdjęciu widać jedną warstwę podkładu, nie jest on wprowadzony jeszcze w skórę aby pokazać Wam jego możliwości.


Golden Rose Total Cover 2 in 1 Foundation and Concealer kryjący podkład.



Kolejną ważną cechą jest jego trwałość. Tutaj również się nie zawiodłam. Podkład utrzymuje się na twarzy wiele godzin. Nie waży się i jest nie do ruszenia po odpowiednim utrwaleniu. Jednak może się wyświecać po paru godzinach. Nie rozpatruje tego jago minus ponieważ producent nie zapewnia nas o jego matowym wykończeniu. Gdyż takie nie jest.


Płynnie przejdziemy do rodzaju wykończenia jakie te produkt posiada. Jest to zdecydowanie wykończenie satynowe.
Podkład bardzo ładnie i naturalnie prezentuje się na skórze. Jest trochę widoczny, jednak jest to normalne jak na podkład z takim poziomem krycia. Raczej nie podkreśla faktury skóry.


Dostaniemy go w 7 kolorach. Znajdziemy beżowe, żółte i oliwkowe tonacje. Bardzo ładne kolory i za to duży plus.
Podkładu używałam codziennie przez 2 miesiące i nie zauważyłam żadnego negatywnego wpływu na moją cerę.
Mam tendencje do zapychania, więc uważam, iż pod tym kątem jestem dobrym testerem. Popularny podkład Catrice HD strasznie mnie zapchał, więc jestem bardzo ostrożna.
Zdecydowanie nie jest do podkład wygładzający.
Dodatkowo jest dość lepki i nie zastyga, przez co należy go dobrze utrwalić pudrem aby się nie przemieszczał. Wygląda świeżo na skórze i ładnie.


Golden Rose Total Cover 2 in 1 Foundation and Concealer kryjący podkład.



Podkład rekomenduje dla cery suchej i mieszanej. Ze względu na to wykończenie może się nie sprawdzić najlepiej przy cerze tłustej. Jednak dla cery suchej jest doskonały.

Nie znalazłam innego kryjącego i trwałego podkłady, który nie dawałby mi odczucia ściągnięcia. Ten na pewno góruje nad innymi pod względem komfortu noszenia.


Golden Rose Total Cover 2 in 1 Foundation and Concealer kryjący podkład.



Jak dla mnie ten produkt jest wart polecenia. Dodatkowo nie jest drogi w porównaniu do innych o podobnych właściwościach. Zawiera dodatkowo witaminę E oraz filtr SPF 15.


Mam nadzieję, że kolejny wpis z serii bez pozorów Was nie zawiódł i będzie przydatny. Jeżeli mieliście juz kontakt z tym produktem to opiszcie swoje wrażenia.

Jak zwykle zachęcam do komentowania i przeglądania reszty wpisów wyczekując na nowe.

Komentarze

  1. Super, na pewno przetestuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Które odcienie maja żółte tony z tego golden rose?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory 03,04 oraz 06 mają najmocniejszy żółty pigment, kolory 02 oraz 05 są bardziej neutralne i beżowe. Odcień 01 jest bardzo jasny z delikatnym beżowym tonem. Jednak nie znajdziemy tu typowo różowego odcienia podkładu co dla mnie jest bardzo ważne :)

      Usuń
  3. od golden rose używałam jedynie pomadek, ale chyba skuszę się na ten podkład :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli masz cerę sucha lub mieszaną to szczególnie polecam :)

      Usuń
  4. Nie miałam jeszcze podkładu z golden rose :) Muszę w końcu jakiś wybrać i przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie polecam ten produkt i ich krem BB :)

      Usuń
  5. Miałam na niego kukać kiedyś, ale zrezygnowałam z mocnych podkładów. Za to samą markę bardzo lubię, nie zawiodła mnie nigdy :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio też raczej nie używam tak mocnych podkładów, jednak na czarną godzinę muszę go mieć :)

      Usuń
  6. Mam w planach kupić sobie ten podkład słyszałam wiele pozytywnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że warto. Póki co jak dla mnie odkrycie tego roku :)

      Usuń
  7. muszę dziewczynie to kupić może skusi się na to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli ma cerę suchą lub mieszaną i lubi mocne krycie podkładu to będzie zachwycona :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zaangażowanie. Proszę w komentarzach nie umieszczać wulgaryzmów, słów niestosownych oraz linków. Dziękuje i do napisania !

Popularne posty z tego bloga

Jak tuszować cienie i worki pod oczami.

Witajcie, dziś przychodzę do Was z nowym wpisem, który jest kontynuacją nowej serii na moim blogu. Chcę pomóc osobą początkującym jak i bardziej zaawansowanym, które borykają się z konkretnymi problemami. Tutaj też będę Was prosiła o pomoc. Piszcie proszę w komentarzach z jakim problemem w makijażu wy się spotykacie . Chciałabym na każdy zaproponowany temat stworzyć wpis, więc znajdziecie później rozwiązanie na swój problem. Tutaj zostawiam Wam link do poprzedniego poradnika na temat makijażu brwi  MAKIJAŻ BRWI Ten wpis chciałabym poświecić tuszowaniu niedoskonałości skóry pod oczami, czyli zasinień oraz worków. Pamiętajcie, iż makijażem jedynie optycznie ukryjemy nasz problem i nie pozbędziemy się go na stałe. Temat jest trochę skomplikowany na początku, jednak nie jest to trudne wiec warto poświecić parę minut. Aby cieszyć się nieskazitelną skórą. Skóra pod oczami jest bardzo cienka, często wysuszona i już u młodych kobiet powstają tu pierwsze zmarszczki. Prz

Jak malować brwi

Witajcie,  dziś przychodzę do Was z poradnikiem dotyczącym makijażu brwi.  Znajdziesz tu  również  informacje, które pomogą Ci wykonać sobie hennę i regulację brwi.  We wcześniejszym poście opisałam produkty do rysunku brwi,  zachęcam  do zapoznania  się  z nim przed przystąpieniem do tego wpisu.  Chyba, że są Wam one znane.  Produkty do malowania brwi W tym poradniku przedstawię Wam moje sposoby na rysunek brwi.  Dzięki  nim stworzycie dzienny czy też bardziej wyjściowy makijaż.  Nie obiecam,  iż  po jego przeczytaniu od ręki stworzycie idealny rysunek. Nic nie przychodzi samo, trening czyni mistrza. Lecz dzięki tym radą powinno być to dla Was dużo łatwiejsze.   Pamiętaj,  iż  twój makijaż brwi  możne   się  składać z 2 odcieni, jaśniejszego przy nasadach i ciemniejszego na reszcie, jednak nie jest to konieczne bo powiem Ci jak jeden kolor możesz stopniować.  Zaczniemy od podstaw czyli prawidłowego wyznaczania kształtu Twoich brwi. Aby

Jak aplikować korektor pod oczy

Witajcie,  dziś przychodzę do Was z krótkim poradnikiem dotyczącym aplikacji korektora pod oczy. Bardzo często spotykam się z pytaniami odnośnie idealnego korektora, sposobu jego utrwalania czy też rodzaju pudru, dzięki któremu uzyskuje dany efekt. Chcę dziś omówić Wam najlepszą metodę aplikacji, gdyż dobór produktu jest indywidualny. W tym poradniku możecie zapoznać się ze sposobami tuszowania cieni i worków pod oczami . Jednak niezależnie od tego jak bardzo problematyczna jest twoja strefa pod oczami konieczna jest odpowiednia aplikacja poszczególnych produktów oraz przygotowanie cery. Przedstawię Wam parę zasad dzięki którym aplikacja korektora i jego późniejszy wygląd nie będzie dla Was żadnym problemem. Twoja strefa pod oczami będzie dobrze zatuszowana, utrwalona i rozświetlona. Nie uzyskasz efektu pomarszczonej i wysuszonej skóry. Przygotowanie skóry Podstawą dobrego wyglądu makijażu jest odpowiednie przygotowanie skóry. Pamiętaj, że Twoja strefa pod oczami