Przejdź do głównej zawartości

Tanie kosmetyki do makijażu TOP 5 !

Witajcie !



Jak wiadomo nie wszystko złoto co się świeci, nie każdy budżet pozwala na wydawanie tysięcy zł na produkty do makijażu. Czasami po prostu nie warto przepłacać i zaoszczędzone pieniądze przeznaczyć na coś równie przyjemnego.



kredka wibo, podkład ingrid, korektor lovely, pomadka matowa bell, puder white chocolate lovely



Dziś przychodzę do Was z pierwszą częścią moich TOP TANIOSZEK. Tak pierwszą, bo planuje ich więcej :)


Produkty o których będę mówić są stosunkowo tanie od 1 zł do 50 zł. W głównej mierze staram się zmieścić do kwot 20-30 zł :)


Są to rzeczy, które u mnie się sprawdziły. Jak wiadomo nie wszystko co sprawdza się u mnie będzie odpowiednie dla Was, jednak za taką cenę warto spróbować. Przypomnę, iż posiadam skórę sucha, atopową. Więc niektóre produkty do twarzy mogą się nie sprawdzić dla cer tłustych
Nie twierdzę również, iż są to najlepsze produkty na rynku w swojej kategorii. Maja bardzo dobrą cenę za dobrą jakość.


Przejdźmy do rzeczy.


Pierwszym produktem jest już popularny Liquid Camouflage (Kryjący korektor w płynie) marki LOVELY 

CENA OK. 13,50 zł



korektor lovely tarte shape tape



Do jego zalet należy:


  • dobre krycie
  • różnorodne kolory
  • trwałość
  • nie przesusza skóry pod oczami
  • nie wchodzi mocno w załamania dolnej powieki



swach korektor lovely nr 3



Jest to jeden z lepszych korektorów jakie do tej pory stosowałam. Nie jest ideałem ale ja nie mam ideału, nawet wysoko półkowego.






* Kwestie ciemnienia tego korektowa porusza każdy, więc zrobię to i ja. Ciemnieje na ręce bardzo, jednak pod okiem już niekoniecznie. Raz mi ściemniał pod okiem kiedy utrwaliłam go pudrem tej samej marki.


Kolejnym produktem jaki Wam zaprezentuje jest mineralny podkład matujący marki Ingrid Cosmetics 

CENA OK. 15 zł



matujący podkład ingrid



Nie jest to podkład długotrwały, lecz ja go cenie za matowe wykończenie , które nie jest pełnym matem lecz nie wyświeca się w ciagu dnia. Dodatkowo nie przesusza dodatkowo skóry i nie robi maski. Jest średnio kryjący i posiada bardzo jasne kolory.


Do jego zalet należy:


  • nie tworzy maski
  • strefa T pod nim się nie wyświeca wciągu dnia
  • daje matowe wykończenie, które nie jest „suche”
  • nie wysusza skóry twarzy


mineralny podkład matujący marki Ingrid Cosmetics



*Ja posiadam najjaśniejszy kolor, jest on dla mnie za jasny w tej chwili, przez co mieszam go z innymi podkładami. Tym sposobem odkryłam podkład który idealnie łączy się z innymi podkładami nie odbierając im trwałości czy krycia. Bardzo często mieszam go z podkładem Double Wear Estee Lauder

Następny produkt o jakim chce Wam powiedzieć jest matowa pomadka w płynie Mat Liquid Lips marki Bell

CENA OK. 10 zł



matowa pomadka bell



Jestem pod jej ogromnym wrażeniem. Posiada wszystkie plusy najlepszych matowych pomadek a dodatkowo nie wysusza ust tak jak inne. 


Jak dla mnie jej minusem jest ich kolorystyka. Prócz tej nie znalazłam nic dla siebie. Jednocześnie tez innych nie testowałam, więc mam nadzieje, iż jakościowo wszystkie są takie same.



swach matowej pomadki bell



Do jej zalet należy:


  • matowe wykończenie
  • nie wysusza ust
  • jest trwała
  • ma bardzo intensywny kolor
  • dostępna w każdej BIEDRONCE !


Kolejny produkt to tym razem kredka do brwi Eyebrowpencil shape&define marki Wibo

CENA OK 13 zł 



kredka do brwi wibo nr 2



Występuje ona w dwóch wersjach kolorystycznych, ja posiadam tę ciemniejszą.
Na pierwszy rzut oka i podczas aplikacji sądziłam, że niczym pozytywnym mnie nie zaskoczy.


Bardzo się zdziwiłam, brwi nie wyglądały dobrze po ich pomalowaniu więc chwyciłam za spiralkę i zaczęłam je wyczesywać. W tym momencie zaczęła się dziać magia. Kolor zaczął się przeistaczać w chmurkę koloru. 

Intensywną ale jednocześnie na tyle naturalna, że zakochałam się w tym efekcie. Dodatkowo brwi nie muszą być idealnie wyrysowane aby osiągnąć ich piękny makijaż.



kredka do brwi wibo nr 2



Do jej zalet należy:



  • formuła nie za sucha ale też nie za mokra
  • nie wyrywa włosków
  • łatwo się rozciera i wyczesuje spiralką
  • po wyczesaniu daje bardzo naturalny efekt
  • kolor jest idealnie neutralny


Ostatnim już na dziś produktem jest matowy puder ryżowy „biała czekolada” White Chocolate marki Lovely

CENA OK 24 zł



puder lovely biała czekoladka



Jest to super produkt do matowienia całej twarzy i strefy pod oczami (tutaj nie radzi sobie z korektorami o cięższej konsystencji, powoduje ciemnienie korektora lovely).


Do jego zalet należy:

  • nie tworzy efektu maski
  • ładnie wygładza pory
  • wygładza delikatnie fakturę skóry
  • utrwala makijaż
  • matuje ale odbija ładnie światło
  • nie wysusza suchej skóry
  • pachnie niesamowicie, wanilią 


Zachęcam Cię również do zgłaszania swoich pomysłów na kolejny poradnik, inspiracje czy serie.
Na dziś to wszystko. Mam nadzieję, że moje top tanioszek przypadnie Wam do gustu. Jeżeli podoba Wam się ta seria to dajcie znać a pojawia kolejne posty o tej tematyce. 

Mam nadzieje, że mój post przypadła Ci do gustu i zostaniesz ze mną na stałe. Zachęcam do subskrypcji mojego bloga, dzięki temu będziesz na bieżąco z nowymi postami.


Komentarze

  1. Nie lubie tej firmy ale biorac pod uwage fakt ze sa tanie to sa ok.
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosunek jakości do ceny jest na plus. Mozna znaleść lepsze produkty ale dużo droższe . Jednocześnie mozna tez znaleść drogie ale gorsze jakościowo.

      Usuń
  2. Najbardziej zainteresowała mnie matowa pomadka, wygląda bardzo ciekawie, a szczególnie ten kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest na prawdę warta uwagi :) Mam nadzieje, że poszerzą gamę kolorystyczną.

      Usuń
  3. Super kosmetyki, używam sporo szminek :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja kolekcja szminek jest ogromna i na pewno o nich napisze nie jednego posta więc zapraszam !

      Usuń
  4. korektor mnie ciekawil ale zniechecilo mnie to ze ciemnieje

    OdpowiedzUsuń
  5. Szukam tego korektora wszędzie ale oczywiście go nie ma, jak już nie będzie mi potrzebny to zapewne się znajdzie ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiła mnie ta pomadka... :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zaangażowanie. Proszę w komentarzach nie umieszczać wulgaryzmów, słów niestosownych oraz linków. Dziękuje i do napisania !

Popularne posty z tego bloga

Jak tuszować cienie i worki pod oczami.

Witajcie, dziś przychodzę do Was z nowym wpisem, który jest kontynuacją nowej serii na moim blogu. Chcę pomóc osobą początkującym jak i bardziej zaawansowanym, które borykają się z konkretnymi problemami. Tutaj też będę Was prosiła o pomoc. Piszcie proszę w komentarzach z jakim problemem w makijażu wy się spotykacie . Chciałabym na każdy zaproponowany temat stworzyć wpis, więc znajdziecie później rozwiązanie na swój problem. Tutaj zostawiam Wam link do poprzedniego poradnika na temat makijażu brwi  MAKIJAŻ BRWI Ten wpis chciałabym poświecić tuszowaniu niedoskonałości skóry pod oczami, czyli zasinień oraz worków. Pamiętajcie, iż makijażem jedynie optycznie ukryjemy nasz problem i nie pozbędziemy się go na stałe. Temat jest trochę skomplikowany na początku, jednak nie jest to trudne wiec warto poświecić parę minut. Aby cieszyć się nieskazitelną skórą. Skóra pod oczami jest bardzo cienka, często wysuszona i już u młodych kobiet powstają tu pierwsze zmarszczki. Prz

Jak malować brwi

Witajcie,  dziś przychodzę do Was z poradnikiem dotyczącym makijażu brwi.  Znajdziesz tu  również  informacje, które pomogą Ci wykonać sobie hennę i regulację brwi.  We wcześniejszym poście opisałam produkty do rysunku brwi,  zachęcam  do zapoznania  się  z nim przed przystąpieniem do tego wpisu.  Chyba, że są Wam one znane.  Produkty do malowania brwi W tym poradniku przedstawię Wam moje sposoby na rysunek brwi.  Dzięki  nim stworzycie dzienny czy też bardziej wyjściowy makijaż.  Nie obiecam,  iż  po jego przeczytaniu od ręki stworzycie idealny rysunek. Nic nie przychodzi samo, trening czyni mistrza. Lecz dzięki tym radą powinno być to dla Was dużo łatwiejsze.   Pamiętaj,  iż  twój makijaż brwi  możne   się  składać z 2 odcieni, jaśniejszego przy nasadach i ciemniejszego na reszcie, jednak nie jest to konieczne bo powiem Ci jak jeden kolor możesz stopniować.  Zaczniemy od podstaw czyli prawidłowego wyznaczania kształtu Twoich brwi. Aby

Jak aplikować korektor pod oczy

Witajcie,  dziś przychodzę do Was z krótkim poradnikiem dotyczącym aplikacji korektora pod oczy. Bardzo często spotykam się z pytaniami odnośnie idealnego korektora, sposobu jego utrwalania czy też rodzaju pudru, dzięki któremu uzyskuje dany efekt. Chcę dziś omówić Wam najlepszą metodę aplikacji, gdyż dobór produktu jest indywidualny. W tym poradniku możecie zapoznać się ze sposobami tuszowania cieni i worków pod oczami . Jednak niezależnie od tego jak bardzo problematyczna jest twoja strefa pod oczami konieczna jest odpowiednia aplikacja poszczególnych produktów oraz przygotowanie cery. Przedstawię Wam parę zasad dzięki którym aplikacja korektora i jego późniejszy wygląd nie będzie dla Was żadnym problemem. Twoja strefa pod oczami będzie dobrze zatuszowana, utrwalona i rozświetlona. Nie uzyskasz efektu pomarszczonej i wysuszonej skóry. Przygotowanie skóry Podstawą dobrego wyglądu makijażu jest odpowiednie przygotowanie skóry. Pamiętaj, że Twoja strefa pod oczami