Przejdź do głównej zawartości

Serum Midnight Recovery Kiehl's.

Witajcie, 
dziś przychodzę do Was z recenzja kultowego produktu jakim jest serum Midnight Recovery marki Kiehl's. Jest produkt pielęgnacyjny na noc w postaci serum.


Testuje ten produkt od ponad miesiąca czasu i chciałabym móc podzielić się z Wami swoja opinią. Zanim jednak do niej przejdziemy omówmy zapewnienia producenta oraz skład tego preparatu.
Według producenta produkt ten regeneruje, odnawia i uzupełnia naturalne zasoby skóry co wpływa na poprawę jej ogólnego wyglądu i fakturę (gładkość). Dodatkowo współgra z rytmem nocnej aktywności skóry gdyż wtedy ma ona największy potencjał samoodnowy.
Po tym krótkim wstępie szybko omówmy skład, który według producenta to 99,8% składników naturalnych i nie zawiera parabenów.


pielęgnacyjne serum na noc


Skład: Caprylic/Capric Triglyceride, Dicaprylyl Carbonate, Squalane, Rosa Canina Fruit Oil, Evening Primrose Oil, Jojoba Seed Oil, Coriander Seed Oil, Tocopherol, Lavender Oil, Pelargonium Graveolens Flower Oil, Linalool, Rosemary Leaf Oil, Citronellol, Geraniol, Lavandula Hybrida Oil, Cucumber Fruit Extract, Turmeric roqt Extract, Limonene, Citral, Sclareolide, Rose Flower Oil, Jasmine Extract, Sunflower Seed Oil


Upraszczając :) Produkt zawiera emolient – jest produkt nie komedogenny, który pozostawia na skórze warstwę okluzyjną dzięki której zmniejszone zostaje odparowywanie wody z naskórka, czyli wierzchniej warstwy skóry. Dalej w składzie mamy masę olejów w tym olejek z dzikiej róży, wiesiołka, jojoba, nasion kolendry, witaminy e, lawendy, rozmarynu, ogórka, kurkumy, słonecznika czy jaśminu.


Producent zaleca aby produkt stosować na noc , 2-3 krople na oczyszczoną skórę, rozprowadzić równomiernie opuszkami palców. Można stosować go samodzielnie lub po jego wchłonięciu zaaplikować krem.


pielęgnacyjne serum na noc


Ja produkt stosowałam na początku z kremem jednak czasami moja skóra tego nie wymagała i samo serum wystarczyło. Posiadam skórę suchą, atopową, więc mało który olejek czy serum samo wystarcza.Sam produkt ma ziołowy zapach, który nie jest bardzo intensywny więc dla osób, które nie przepadają za takimi zapachami nie powinien być problemem. Jego konsystencja jest jak typowego olejku.


Zaaplikowany na skórę dość szybko się wchłania, więc można kontynuować swoją standardową pielęgnację.Po miesięcznej kuracji nie zauważyłam jakiegoś spektakularnego efektu jednak zauważyłam pewne zmiany na plus.
Moja skóra nie jest aż tak sucha i odwodniona, czasami stosowałam samo serum aby sprawdzić jak cera zareaguje na kolejny dzień i ku mojemu zdziwieniu nie była przesuszona.Dotychczasowe suche skórki zniknęły, nie było ich dużo jednak były kłopotliwe.Mam wrażenie, iż moja skóra stała się gładsza i wygląda lepiej.Czy więc produkt jest wart swojej ceny ? Ciężko powiedzieć ponieważ uważam, iż przy dłuższym stosowaniu efekt może być lepszy i bardziej zauważalny, tym bardziej, że dotychczasowy jest obiecujący.


Ja posiadam wersje o najmniejszej pojemności czyli 15 ml, jego koszt to ok 100 zł. Po miesięcznej codziennej kuracji zużyłam ok, 1/5 produktu stosując według zaleceń 3 kropelki. Idąc tym tropem można oszacować, iż produkt powinien nam spokojnie wystarczyć na 5 miesięcy więc jest bardzo wydajny.


W tej chwili sądzę, iż mogłabym go kupić kiedy już się skończy, bo robi coś fajnego i jest bardzo wydajny. Jestem ciekawa jakie efekty da po dłuższym stosowaniu. Zrobię wtedy update tego posta aby podzielić się z Wami moimi spostrzeżeniami


serum Midnight Recovery Kiehl's



Mam nadzieje, iż moje recenzje Wam się podobają i są wystarczająco rzeczowe. Jeżeli macie ochotę abym przetestowała jakiś konkretny produkt napiszcie w komentarzach a na pewno wezmę to pod uwagę. Zapraszam do lektury innych moich postów i zachęcam do subskrypcji dzięki czemu będziecie na bieżąco informowani o nowych wpisach. 


Komentarze

  1. Też mam problem suchej skóry i szukam czegoś naprawdę skutecznego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam pare skutecznych produktów. Na pewno o nich napisze niebawem.
      Są naprawdę skuteczne :)

      Usuń
    2. Ten produkt na pewno by poprawił jej jakość, jednak samo nawilżenie nie jest jego głównym zadaniem.

      Usuń
  2. Nie miałam tego produktu, ale bardzo mnie zainteresował:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam się do tego przyczynić :)

      Usuń
  3. Szukam coś odpowiedniego do mojej skóry, może warto w to zainwestować? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie tak. Jednak zależy jaką masz skórę i na czym dokładnie Ci zależy :)

      Usuń
  4. Pierwszy raz widzę te serum, ale jednak bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam Ci je zaprezentować :)

      Usuń
  5. Nie znam tego serum, wypróbuje z miłą chęcią 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy wcześniej o nim nie słyszałam, ale może kiedyś choćby z samej ciekawości je wypróbuję :) Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o tym serum wiele dobrego i ciągle mnie ono kusi ale do tej pory moja skóra nie polubiła się z żadnym serum olejowym i trochę się boję, że wydam tyle pieniędzy na coś co mi się nie sprawdzi :( Świetna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zaangażowanie. Proszę w komentarzach nie umieszczać wulgaryzmów, słów niestosownych oraz linków. Dziękuje i do napisania !

Popularne posty z tego bloga

Jak tuszować cienie i worki pod oczami.

Witajcie, dziś przychodzę do Was z nowym wpisem, który jest kontynuacją nowej serii na moim blogu. Chcę pomóc osobą początkującym jak i bardziej zaawansowanym, które borykają się z konkretnymi problemami. Tutaj też będę Was prosiła o pomoc. Piszcie proszę w komentarzach z jakim problemem w makijażu wy się spotykacie . Chciałabym na każdy zaproponowany temat stworzyć wpis, więc znajdziecie później rozwiązanie na swój problem. Tutaj zostawiam Wam link do poprzedniego poradnika na temat makijażu brwi  MAKIJAŻ BRWI Ten wpis chciałabym poświecić tuszowaniu niedoskonałości skóry pod oczami, czyli zasinień oraz worków. Pamiętajcie, iż makijażem jedynie optycznie ukryjemy nasz problem i nie pozbędziemy się go na stałe. Temat jest trochę skomplikowany na początku, jednak nie jest to trudne wiec warto poświecić parę minut. Aby cieszyć się nieskazitelną skórą. Skóra pod oczami jest bardzo cienka, często wysuszona i już u młodych kobiet powstają tu pierwsze zmarszczki. Prz

Jak malować brwi

Witajcie,  dziś przychodzę do Was z poradnikiem dotyczącym makijażu brwi.  Znajdziesz tu  również  informacje, które pomogą Ci wykonać sobie hennę i regulację brwi.  We wcześniejszym poście opisałam produkty do rysunku brwi,  zachęcam  do zapoznania  się  z nim przed przystąpieniem do tego wpisu.  Chyba, że są Wam one znane.  Produkty do malowania brwi W tym poradniku przedstawię Wam moje sposoby na rysunek brwi.  Dzięki  nim stworzycie dzienny czy też bardziej wyjściowy makijaż.  Nie obiecam,  iż  po jego przeczytaniu od ręki stworzycie idealny rysunek. Nic nie przychodzi samo, trening czyni mistrza. Lecz dzięki tym radą powinno być to dla Was dużo łatwiejsze.   Pamiętaj,  iż  twój makijaż brwi  możne   się  składać z 2 odcieni, jaśniejszego przy nasadach i ciemniejszego na reszcie, jednak nie jest to konieczne bo powiem Ci jak jeden kolor możesz stopniować.  Zaczniemy od podstaw czyli prawidłowego wyznaczania kształtu Twoich brwi. Aby

Czekoladki MAKEUP REVOLUTION, Nudes, Violet, Elixir

Witajcie,  dziś przychodzę do Was z recenzją paletek cieni marki Makeup Revolution. Konkretnie paletek czekoladowych.  Wiele osób się nimi zachwyca i je wychwala. Dodatkowo nie kosztują dużo, gdyż jedna paletka kosztuje ok. 40 zł a bardzo często można je dostać w promocyjnej cenie.  W szczególności drogeria internetowa Cocolita posiada często fajne promocje na tę markę.  Ja posiadam od nich 3 paletki cieni: Elixir, Nudes, Violet.  Paletki mają bardzo atrakcyjne opakowanie. Zawierają też duże lusterko. Są plastikowe ale dość wytrzymałe.    Paletka Elixir zawiera 16 cieni, w tym 2 foliowe. Jest ona bardzo podobna kolorystycznie do palety Modern Renaissance od Anastasia Beverly Hills. Wersja Nudes posiada  18 cieni i tutaj poszczególne odcienie są  już  podpisane i mają swoje nazwy.  Dodatkowo zawiera ona 4 cienie foliowe. Ta łudząco przypomina paletkę Soft Glam od  Anastasia Beverly Hills. Paletka Violet zawiera  ró